{{ctrl.notification}}
هتل دریایی ترنج کیش

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، فرصت اقامت در هتل رویایی ترنج را از دست ندهید.

 

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی

 

 همچنین رستوران ،کافی شاپ و فست فود ساحلی ، رستوران های بزرگ و کوچک و همچنین کافی شاپ بر روی دریا با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا – ماساژ با اتاق هایی دارای کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) برروی آب ،خانه بازی کودک ، سالن بیلیارد و بازی و … می باشد

 

سوئیتهای این هتل ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ( که میهمان می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند ) و بالکن اختصاصی است . این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است .

 

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP 2 خوابه می باشد. برای رفاه حال میهمانان از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد.

 

موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان فراهم آید. از جمله طلوع و غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ،رقص ماهیان و لاک پشتها ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و … می باشد.

 

سپید پرواز اولین گارانتی کننده هتل دریایی ترنج  با توجه به تجاربی که در زمینه گارانتی هتل ها در جزیره زیبای کیش دارد و به پشتوانه کادر مجرب و کارآزموده افتخار دارد با پذیرایی از میهمانان محترم لحظاتی بیاد ماندنی در خلیج تا ابد فارس به ارمغان آورد.

           

 

 

 

date_range سه شنبه 02 اسفند 1401 remove_red_eye 488 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0